Försvinn vinter helvete!!!

Ja fy vad jag är trött på vintern det är kallt och nu svin halt också överallt, e ju fan livsfarligt höll på halka tre gånger idag hehe nej men allvarligt skit jobbigt man kommer ju liksom bryta benet eller nått om man halkar e ju inte direkt den smidigaste haha

Idag var det jobb 7-15 som stod på schemat grymt trött i morse och vinglade runt och letade efter min mobil i typ 10 min, och ja jag höll den i min hand haha snacka om förvirrad i bland men skyller faktiskt på sömn bristen..=)
efter jobbet blev det bussen från kista men hoppade av vid gläntan och gick hem, dels för fettot behöver motion och för att jag har sån fruktansvär mensvärk och konstigt nog blir det bättre av att gå.
så två flugor i en smäll smart va?? vart en härligt promenad hem på ca 30-40 min tror jag det tog men halkan, väll hemma blev det en lång varm dusch och laga mat en omellet med grönsaker och en knäcke så nu är jag mätt och belåten..=)

så nu ska jag sätta igång med lite pluggande i alla fall till nio för då ska jag se Irene huss tycker det e skit bra, Bettan och jag har redan sett alla men ser dom lätt igen..=)



Later Friends..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0