Fredag då...

Godkväll...

Ja då var det fredag igen känns som veckorna springer iväg, kom hem från jobbet för ett tag sen efter jobbat ett 12 timmars pass så är rätt glad att vara hemma..=)

Senaste veckorna har jag könnt mig grymt rastlös känns som det händer inget bara samma saker dag in och dag ut, och det e skit tråkigt faktiskt jag känner mig som en kärring och inte 25 år.
Behöver att det händer något snart innan jag blir galen vill göra något roligt vet dock inte vad men känns så hel trist att man inte gör något längre, känns som man bara jobbar och åker hem och sover typ men men.

Imorgon är det min första sovande jour på jobbet börjar 15 och slutar 10 dagen efter så hoppas man kan sova några timmar, men det tror jag inte gillar inte att sova där jag inte är van att sova.
men man vänjer sig nog efter ett tag måste göra det då det ingår i min tjänst tyvärr, tänkte ta med mig min sex and the city box i fall man inte kan sova så man har något att sysselsätta sig med i fall jag inte somnar.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0