I may be bad, but I'm perfectly good at it...

Denna låt ekar i mitt huvud och även "han tog av sig sin kavaj" hehe men till kvällen igår kanske, Jag och Emelie hade ordnat en suprise Middag/Fest för Mel som fyller 25 år på måndag.
Det vi hade sagt till henne var att hon skulle vara klar 18.00 och packa en väska men ombyte, annie körde mel med ögonbinder hem till Emelies syster som vi var hos.
Mel vart ordentligt överaskad tror jag nog och maten var kanon god.

Sen började partyt det var alkohol,dans på borden,bubel i massor =)
sen vid halv ett snåret blev det åka till Garbo för att dansa av oss på slager golvet var av där tror jag låten "han tog av sig sin kavaj" kommer ifrån hehe, var kanon roligt att få dansa av sig och ska erkänna lite pinsamheter jag har träningsvärk i mina ben HAHA Tack för en rolig kväll ♥

tänkte bjuda lite på några bilder från gårdagen också:

Födelsedags barnet..;)
   

   

 

   

   

Finns en massa mer bilder men orkar inte lägga in mer nu, kanske någon annan dag ;)
Nu ska jag spendera resten av min kväll i soffan...

Puss

Kommentarer
Postat av: emelie stulba

Härliga bilder,hahahah.

Tycker att vi lyckades toppen bra med suprise partyt och Mel var super nöjd:-)

2011-02-28 @ 11:06:22
Postat av: jessie

Ja det vart en del bra bilder, men det finns fler ;)

ja gud ja tyckte vi gjorde ett jätte bra jobb..=)

2011-02-28 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0