Lördag...

Hej hallååååå...

då var det lördag men känns som vilken annan dag som helst börjar bli lite lätt rastlös här hemma, men kan vara för jag är feberfri idag och mår lite bättre..=)
dock fortfarande dunder förkyld så blir hemma idag och i morgon också lika bra att stanna inne tills man är bättre, än att gå ut och bli sjuk om några dagar igen icke tid med det eller råd.
såg tre filmer igår tänkte ge lite betyg på dom..=)

Winters bone: Nja sådär rätt skum film men endå intressant då den var lite annolunda men inte värd att betala och se på bio, utan ska ni se den vänta tills den kommer ut på bio eller ladda ner.




Burlesque: WOW vilken underbar film den var kanon bra och man blev glad av att se den, ETT måste för er som gillar Musik filmer och dans.
så bra gjord och Christina aqulera spelar verkligen kanon bra, och allt smink och fina kläder IM IN LOVE kommer garanterat se den igen och igen..=)




Eat,Pray, Love (Lyckan, Kärleken och menningen med livet): En helt okej film då Julia roberts filmer nästan alltid är bra då hon är enligt mig en av dom bästa kvinnliga skådespelare, men rätt seg men en fantastiskt budskap om vad man gör med sitt liv.
absolut värd att se skulle dock vänta tills den kommer ut på dvd eller ladda ner.




haha snacka om att vara rastlös sitta och skriva recentioner om filmer men why not liksom?!
nu ska jag laga lite mat då det inte varit min starkaste sida att äta när jag varit dålig, så tänkte det var på tiden nu då men blir säkert några rader till lite senar..;)

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0