Måndag..

God Eftermiddag...

Sitter och äter gröt och försöker vakna till gick upp halv tio men mitt huvud vill inte riktigt vakna till liv, sov jötte konstigt i natt kan vara därför huvudet är tungt och jag är trött men men ´blir nog piggare när jag kommer ut i luft hoppas jag.

Ska bara sminka mig lite och sen bär det av till Mia för fika med henne och Nikan, och så mys med underbara Milia ska försöka ta lite bilder idag.
dock ska jag höra med Mia först om jag får lägga ut då hon inte gjort det än, så kanske bilder idag då annars får ni vänta.

Nej ville bara titta in och skriva några rader...

Hörs later puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Hälsa henne!!! Väntar spänt på att få se hennes lilla prinsessa=)

2011-02-07 @ 13:05:57
URL: http://linamarchall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0