Melodifestivalen är igång..=)

Nämen vad trevligt att Melodifestivalen är i gång igen, och självklart gick danny vidare..=)
nu kan man ju bara hoppas att dom skickar rätt bidrag i år så jag slipper bli så upprörd som jag blir varje år hehe.

Vad har jag gjort igår och i dag då?!
Jo gårdagen var det ett jäkla fixa hemmet dag, var och tränande, tvättade (4 ikea påsar) hehe så mycket tvätt hade jag på riktigt.;) och så blev det städning, tvättade även mattorna, diskade plockade i ordning mina paper som legat lite överallt och pluggade lite Japp det var min dag..=)

Idag var det jobb från nio till halv sju egentligen skulle jag jobbat till åtta men fick gå tidigare..=)
men var grymt trött efter jobbet idag mina kära brukare pratar sönder mitt huvud hehe men dom är söta.;)

och nu tittar jag på melodifestivalen och dricker te, och självklart kollat mina bloggar..=)
Imorgon blir det Barri bus måste prata lite allvar med detta djur då han gjort dumheter idag, så imorgon blir det markarbete och uppfostring av denna Herre..

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

SV; Ja, det är han ^^

2011-02-06 @ 09:16:05
URL: http://eeliinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0