Min barris och jag...

Godkväll...

Hemma sen några timmar tillbaka
jennifer och hennes far hämtade mig idag då jennifer övningskör så lyx att få åka bil till stallet..=)
vi åkte först en sväng till mälaröarna tror jag det heter och köpte foder till harry, sen vart det stallet och fixade där.
Blev ett långt ridpass i dag då äntligen volten går att rida på igen, och fy vad jag har ont i mina ben nu kan jag berätta haha

nej men gick jätte bra verkligen bestämde mig för att rida utan stigbyglar och vilken skillnad det blev för min sits, men det är inte lätt att hålla ihop och få upp denna häst i form med mina korta ben så är stolt över vårat pass idag.
och underbart att ha jempa på marken som säger till en när man gör fel, så tack hjärtat <3
ska li så skönt när snön försvinner då är det hård träning för mig och harry, nu ska vi komma i kanon form tänkte jag och tro mig grym träning


"Gamal bild på mig och harry tror det e förra vintern"

nu blev detta ett häst inlägg hehe se om någon finner det intressant då, något som garanterat kommer komma upp i bloggen då och då eftersom harry är en stor del av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0