Min stackars hals alltså...

Ja fy fan vad ont jag har i min hals känns som att svälja taggtråd typ, och snor och huvudvärk hehe nu låter jag som en karl..;)
nej men det suger hårt att må såhär fattar inte hur mycket snor det kan finnas i näsan liksom?!
men jag har i alla fall laddat ner två filmer nu som jag ska se tänkte jag..=)
igår såg jag high school musical 3 skit bra hehe jag gillar såna filmer, och till dagen har jag laddat ner dessa än så länge:





Jag återkommer senare och berättar om dom var bra..=) nu ska snor lisa gå och röka (ja jag vet man ska inte röka när man har så här ont i halsen..;)..) men måste ta några om dagen annars kommer jag mörda någon..;)

Later PUSS

Kommentarer
Postat av: Nicole

Krya på dig min fina vän <3

2011-02-18 @ 18:57:49
Postat av: Jessie

tack <3

2011-02-18 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0