Mys Måndag..=)

Nu e jag hemma igen eller kom hem för ett tag sen duschat och gjort lite saker, varit en kanon mysig dag hos min kära bettan..=)
Nicole var där ett tag och blev lunch och fika och massa prat och mys med Milia såklart, stannade på Middag blev massa skratt och prat sååå mysigt.
Och denna prinssesa e jag kär i hon e så fruktansvärt söt och mysig, och mini min bästa vän skruttan alltså sötare hund får man leta efter..
och en hel dag med min bästaste kan det bli bättre liksom?!
det har helt enkelt varit en kanon dag/kväll tack snälla mia gör vi om snart igen ♥

Även hittat två jackor jag vill ha en som är till våren och en sommarjacka så fina, den svarta är från Hm kostar 399kr bara och den andra från Nelly kostar 700 kr GE MIG..=)



Sigi Jacket SEK 799, Ichi - NELLY.COM

Vad tycks??

Nej nu e det lite tv och sen sängen för min del,

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0