Nu är det slut för idag..

Ja nu är det äntligen kväll och slut för idag..=)
Dagen har bjudit på fika med bror min sååå mysigt tog även en promenad till stan och kollade tröjor med honom, skit skönt att promenera i stan dock livsfarligt på vissa ställen då det var svin halt höll på att halka några gånger hehe
sen blev det hem och till gymmet fy fan vad jag svettades men det är så skönt när man är klar, ni vet kroppen är helt slut och man är så svettig och vill bara hoppa in i duschen?!
exakt så kändes det efter dagens gympass, sen blev det dusch,laga mat, diska och nu är det soffan som gäller till det är dags att sussa sängen men mitt te såklart riktigt tisdags mys synd att älskling är sjuk annars kunde han mysa med mig..♥

Hoppas nu alla får en kanon kväll...

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hello,

Vad kul att du kommit igång med träningen:-)

Visst är det skönt efteråt!



Kram på dig

2011-02-09 @ 11:30:16
Postat av: Emelie

Hello,

Vad kul att du kommit igång med träningen.

Vist är det skönt efteråt!



Kram

2011-02-09 @ 11:32:18
Postat av: Jessie

Ja det var grymt skönt..=) ska verkligen försöka hålla i gång med träningen nu så mycket som jag hinner.. raring du måste lära dig godkänna komentarerna på din blogg så man kan skriva tillbaka där..;)

Kram

2011-02-09 @ 19:31:37
Postat av: Emelie

Hahahah, men jag är så blond så jag fattar inte hur man gör:-)

Du får visa mig nästa gång vi ses.

Take care

2011-02-11 @ 16:21:51
Postat av: Jessie

Hehe ja jag kan vissa det..=)

Kram

2011-02-11 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0