Sjuk..=(

Fy och usch jag är dunder förkyld och feber inte kul alls, min hals gör fitt ont, snorrig och världens huvudvärk usch vad det är synd om mig..;)
nej men det suger hårt tur att jag är ledig i fem dagar nu så blev bara i dag som det blev en sjukdag, inte riktigt råd att förlora pengar nu men men får lyssna på min kropp och vila.

gårdagen var det jobb till 15.00 sen blev det möta upp Mel i solna och titta på när hon gjorde naglar, skit fina vart dom sen åkte vi hem till henne och åt mat och snackade massa kanon trevligt <3
och Mel har varit i England för några veckor sen så hon hade köpt en pyjamas och tofflor åt mig, kanon skönt glider runt i pyjamasen och tofflorna nu så tack snälla gumman..=)

annars gick jag upp ur sängen för typ 20 min sen och tänkte förflytta mig till soffan i ställe hehe, är skit hungrig men orkar inte laga något jävligt jobbigt är det faktiskt hehe nej men blir nog ägg knäcke och en stor kopp te med honung och sätta på någon film.
och ligga och dega i soffan hela dagen nu är bara den stora frågan vad man ska se för film?!, kanske ska ta och ladda ner en film i ställe några tips? någon som sett någon bra film?

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0