Stallet dag...<3

Idag var jag i stallet hela dagen och bara myste med min Underbara häst, även fast han var dum igår är det svårt att vara arg på honom.
jag var på ap dåligt humör innan jag åkte ditt men så fort jag klev av bussen och mötes av detta lugn, la sig mitt dåliga humör och sen mötas av harrys mys ååå svårt att förklara och nog svårt för många att förstå som inte är häst intresserade men för det mesta är det bara underbart och ger en så mycket att ha häst.



Mammas plutt..<3



Det blev även fika och massa snack med jempan precis vad jag behövde prata av mig..=)
så blev en bra dag endå fast man vaknade på dåligt humör hehe nej nu ska jag lägga mig i soffan och mysa..=)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0