ut i snön då..

ja idag ska jag ut =) ska bli såå skönt efter insolering hemma sen i torsdag, ska ut till min Harry alldelles strax sen ska jag möta Emelie för ett hemligt uppdrag ;)

Annars mår jag toppen idag lite förkyld fortfarande med det gör inget känner mig riktigt utvilad på riktigt länge, så nu jävlar e jag på topp suger att jag dock måste vänta lite till känner jag innan jag kan ta mig till gymmet.
har bestämt mig för att när jag blir frisk ta ett spinning pass =)
förut älskade jag spinning pass får se om jag tycker det e lika kul nu, och se om jag klarar det utan att hjärtat stannar haha

Nej nu ska jag slänga i mig min shake och börja röra mig, nu tittar solen fram också MYS..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0