Vilken dröm synd att man vaknar..=(

Godmorgon...

I natt drömde jag att jag vann pengar igen mycket pengar 97 miljoner helt sjukt mycket pengar, jag hann köpa lägenhet, shopa en massa inreda lägenheten och sen beställa resa till thailand med mina tjejer.
japp sen VAKNADE jag skit!!! fy vad det skulle vara underbart att ha pengar, inte ångest varje månad hur allt ska gå ihop nej jag vill vinna pengar haha

Vad skulle ni göra om ni vann 97 miljoner?

Men förhoppningsviss blir det lite mera pengar på kontot nu då min tjänst är 100 % nu i ställe för 75 % så borde ju vara någon tusenlapp mer i månaden då, och även är det lite längre helg pass båda dagarna på nya stället också så är bara och vänta och se vad lönen säger då..;)



Nej nu e det en shake till frukost och göra mig i ordning
sen är det stallet..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0