Vilken jävla dag...

Min dag i dag alltså...
Började med att jag försov mig lite i morse så var kanon stressad och fick springa upp till v-by ,då jag missat tunnelbannan och bussen skulle gå från v-by 06.10 jag gick/sprang hem i från 06.01 så ni förstår paniken.
lyckas i alla fall hinna upp till bussen exakt, sätter mig på bussen grymt trött efter tre timmars sömn och grymt irriterad.
Men sätter på the vocie i öronen och blir på liter bättre humör då dom är grymt roliga, kommer till jobbet och möts av min arbetskollega som kollar frågande på mig och säger vad gör du här? jag svarade jag ska jobba lite små otrevligt.
Och hon gumman du börjar 12.00, alltså SUCK ja det betyder att jag stressade i morse i onödan sov lite i onödan, och mitt dåliga humör kom tillbaka.
fick börja vid tio i ställe och sluta sju så lite bättre än 12-21 men endå irriterande som fan.

är så mycket saker jag skulle vilja skriva av mig men kommer inte göra det då bloggen inte är låst,
funderar faktiskt i bland på att sätta ett lösenord för det e ju min blogg mina tankar.
men får se hur det blir med det hur som helst är detta en piss dag och jag håller på att explodera av saker jag är trött på, nej nu ska jag prata av mig med älskling..

Hoppas ni andra hade en bättre dag än jag haft då, och att min dag kanske är lite ljusare..=)

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Du kan ju skaffa en underblogg som är låst där du skriver sånt som bara är för dig. Så har du kvar den här med sånt du vill dela med andra. Jag gör det =P

2011-02-25 @ 22:02:28
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Marie

När du är inne på bloggen går du in på "mitt konto". Där finns en grön ruta som det står "skapa ny blogg" på. Då skapas en underblogg som heter jessiebettan.blogg.se/"vad-du-nu-döper-den-till". Du kommer åt den på samma inloggning så du behöver inte någon ny mail eller nånting. Sen är det bara att gå in och lösenordsskydda den så bara du kommer åt =)

2011-02-26 @ 07:37:30
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0