Är lite i chock...

Sitter och läser mina bloggar och dricker te, går in på kissies blogg kollar och hon har då skrivit ett inlägg och frågar vad folk väger? om någon vågar svara?
alltså dessa svar som kommit in gör lit ont i mitt hjärta alltså, det är 13-16 åriga tjejer som skriver att dom väger runt 35-40 kg och är mellan 160-170 cm långa och tycker att dom behöver banta what?!
och nästa pucko skriver att om man är 160 cm lång och väger 60 kg då är man Tjock, jag blir faktiskt lite chockad över detta har är det så dagens tonåringar går runt och tänker?! snacka om noll självförtroende och så osäkra usch tragiskt och hemskt att det blivit såhär i samhället...


Kommentarer
Postat av: mia

de borde gå in på min blogg så ska det få se på tjock hehe

2011-01-20 @ 10:25:14
Postat av: jessie

Hehe ja men du e gravid, men vad fan alltså sjukt att dom tycker dom väger mycket vig 35 kg hallå?!

2011-01-20 @ 10:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0