Datorer e inte riktigt min grej..

hehe nej datorer och jessie tålamod+datorer= kaos
har verkligen noll tålamod när det kommer till att förstå saker om datorer, jennifer skulle skicka över bilder som hon tog i dag på mig och harry idag i stallet.
Men icke det gick ju inte så värst bra inte då jag tydligen inte hade nya msn, då jag aldrig är inne på msn var detta ett mysterium hur man laddar ner det nya och jag gav upp mitt tålamod på sånt är lika med noll hehe

så nu blev det inga bilder idag..=( men men det var mysigt som vanligt i stallet dock j-vligt kallt, men jag har gett upp att sommaren ska komma faktiskt lika bra att inse att man kommer få stå ut med denna äckliga kyla ett tag till.
Hehe nu kände jag att detta blev ett bittert inlägg..;) men som sagt stallet e det jag gjort idag och lagat mat, duschat, diskat, pluggat och slappat.=)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva faktisk..


Kommentarer
Postat av: Emelie Stulba

Vad mysigt att rida. Jag vill också.....skulle vara kul att följa med någon dag när det passar. Ha det bäst! Kram

2011-01-28 @ 11:12:31
Postat av: Jessie

ja men självklart gumman du e så välkommen ut och rida..=) vi får prata ihop oss om någon dag?!

Kram

2011-01-28 @ 11:39:34
Postat av: Emelie Stulba

Låter kanon! Såg att du ringde mig igår kväll, Mias bebis är på G nu verkar det som,såååå spännande.

Kram

2011-01-31 @ 10:22:42
Postat av: Anonym

Ja det e såå spännande dock blir jag nervös att vänta på sms från henne, och tycker synd om henne som har ont..=( men snart så kommer hon..<3

2011-01-31 @ 15:43:02
Postat av: Anonym

och glöm inte ringa ikväll..;) kram

2011-01-31 @ 15:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0