Hemma igen..

Ja eller kom hem för en stund sen duschat och fixat lite, var mycket trevligt hemma hos mia fika och massa prat. sen blev det hem till Mel på middag och snack med tjejerna, dom skulle till garbo sen så avensjuk hade velat följa med ut men no money och jobb imorrn tyvärr.
men dom får nog kanon skoj tror jag, patte kom och hämtade mig hos Mel så det var kanon skönt..=)
och nu sitterjag och kollar lite bloggar och ska hoppa i säng tänkte jag.
är ju rätt långt pass imorrn så det behövs lite sömn på det, och så e jag faktiskt lite trött nu hehe kontigt jag som vaknade utvilad?!

Natti


Kommentarer
Postat av: Mia

haha Patte...

2011-01-23 @ 12:06:38
Postat av: Anonym

hehe ja visst är det fint?! han gillar det dock inte så mycket haha

2011-01-23 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0