Hoppas snön regnar bort nu..

Godmorgon om ni är vakna?!

Är på jobbet och sitter och tar en underbar kopp kaffe..=) 
Blev sova hos mor min igår så nu har jag dåligt samvete över min skorpan, men sakna att sova med en katt behövde jag inte göra i alla fall då mammas två katter sov på mig hela natten hehe

Jag hoppas att denna snö nu kan försvinna så våren kan komma smygande snart..=) vill ha lite värme nu känns som det varit snö jätte länge.
skulle även verkligen vilja åka en weekend någonstans bara torsdag till söndag och bara vara, men där säger ju tyvärr ekonomin i från..=(
men i sommar blir det nog danmark coh tyskland med min kära familj i alla fall..=) måste börja spara pengar det ska handlas massa skoj.. skulle även vilja ta ullared i sommar då det inte ser ut som det blir någon utlandresa.
Så  skulle vara kul och åka till ullared och shopa en massa, får pussa lite på Mel om hon vill köra..;) eller just det Nirre kanske kunde köra också får prata med Bettan.

Nej nu känner jag att jag bara skriver för att skriva, så nu lägger jag ner detta inlägg.;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Cammie

Men absolut :) Vi får absolut ta och styra upp något. Kram

2011-01-16 @ 14:51:53
URL: http://laviosa.blogg.se/
Postat av: Mia

hehe vi kan nog tvinga nirre... Kanske blir lite jobbigt med en bebis med bara...

2011-01-16 @ 18:11:00
Postat av: Anonym

Nejdå Milia kommer vara så snäll så..;)

2011-01-16 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0