Inge bra på tv ikväll inte...

Gick bara bra idag känns okej tror jag fortfarande e lite depp för mitt gamla jobb, men det verkar trevligt där träffade två som jobbar där och dom var trevliga se hur första arbetspasset går sen då..
men det blir nog bra tror jag, dock mycket och ta in alla brukare är ju olika liksom, men det e bara och studera och läsa och ta in...

Fy fan vilken skit det är på tv idag alltså men det är ju inte så ovanligt, känns ibland som man kan skita i att ha tv faktiskt.
suger ju rätt hårt att det inte finns någon video affär här utan då måste man gå upp till v-by och ladda ner e jag inte sugen på, åå vilka problem jag har haha
Fy nu är jag utråkad, jaha får plugga lite då helt enkelt..

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0