Mycket gjort idag..=)

Idag har jag fått en massa gjort faktiskt..=)
det blev detta

-Tvätta
-Gått en promenad
-Städa
-Diskat
-lagat ordentlig mat och matlåda
-Börjat skriva på min första skol uppgift

Ja det var de jg gjort men det tyckte jag var bra jobbat..=)
nu har jag duschat och läst alla mina bloggar jag följer hehe jag vet blogg nörd..;)
Helgen består av jobb och då menar jag bara jobb, Fre 14-22 lör:9-21.30 sön: 12-21.30
Där har ni schemat..;)

har även funderat på vilka som läser min blogg om det bara är folk man känner eller några andra också?!

Så vilka är ni som läser min blogg??

Nej nu ska jag glo på tv...

PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag! :)

2011-01-14 @ 11:38:04
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: camilla

jag ;)



va roligt att du har börjat plugga .pluggar du på distans eller heltid i skola ?

ja vill oxå göra det under mammaledigheten :)



kraaaaam

2011-01-14 @ 13:38:38
Postat av: Anonym

Ja skit roligt är det, ska bli riktigt spännande..=)

jag pluggar distans på heltid och planen är att jobba mina 80% så jag slipper ta studielån.

ja men varför inte? passar ju skit bra ju om du orkar? vad vill du plugga då?

Kram

2011-01-14 @ 14:59:09
Postat av: Lina

Jag tjuv kikar=)

2011-01-14 @ 16:55:34
URL: http://linamarchall.blogg.se/
Postat av: camilla

Samma som dig !hur sökte du och vårt ?Mia vill vall oxå det ? Kramar

2011-01-16 @ 07:54:51
Postat av: Anonym

Jag sökte på www.komvux.se tror jag det var söker man till alla stockholms skolor,kom in på en skolan som heter omsorgslyftet i nacka tror det går att söka till dom via deras hemsida också. Ja hon sa att hon kanske ville det.. skir kul om ni börjar plugga det också ju..=) har du sökt? eller ska du söka? Kramar

2011-01-16 @ 10:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0