Pluggande och lite till Pluggande..;)

Godkväll!!!

Ja nu jävlar har det pluggats mina vänner helt trött i huvudet och kommer typ drömma om sjukdomar hehe
Men fan vad kul det e och sjukt spännande..=)
Kommer nog bli bara mer och mer intressant ju längre fram man kommer tror jag, längtar till Medicinsk Grunkurs den låter så fruktansvärt intressant..

Imorgon är Milia beräknad också så nu hoppas jag hon kommer imorgon..=)

Nej nu e jag helt slut i mitt huvud så det är dags för sängen,
imorgon är det möte med min lärare och lägga upp en studieplan.

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Nä hon kommer inte idag helelr...

2011-01-18 @ 11:03:46
Postat av: Jessie

Kanske i natt då..=)

2011-01-18 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0