Sista arbetsdagen idag...=(

Ja idag är det sista arbetsdagen här på jobbet, för er som inte vet har jag fått ett erbjudande av min chef att följa med honom till Kista i ställe på ett annat boende.
Har valt att tacka ja då det är en fast tjänst men också mycket närmare, men det känns dock tungt trivs fruktansvärt bra här med mina brukare men även personalen.
Så e lite depp idag faktiskt men kan ju alltid hälsa på eller komma in och jobba vid behov, då jag kommer fortsätta vara timanställd här också.

Det har gått otroligt fort den här tiden började likosm i Juli men det känns som en vecka sen, har även verkligen hittat mitt "Yrke" som jag kommer fortsätta och därför började jag utbildningen till undersköterska.
Låter kanske töntigt men känner att jag vuxigt otroligt den här tiden och har haft en glädje att åka till jobbet som jag inte tidigare haft, och det måste jag tacka detta ställe för att jag fått möjligheten att jobba här har betytt mer än vad jag trodde känns nu liksom när man ska sluta.
nej usch blir jag lite gråtfärdig hehe nej men svårt att förklara men detta har verkligen varit underbart, så nu hoppas jag att mitt my boende kommer ge lika mycket och att jag inte kommer sakna ihjäl mig efter mina sötnosar här..♥


Kommentarer
Postat av: Mia

det kommer bli jättebra på nya stället tror jag! Annars vet du att jag finns här och stöttar dig om något går åt skogen...

2011-01-23 @ 19:06:54
Postat av: Jessie

Tack min bästaste..<3

2011-01-23 @ 20:13:22
Postat av: Tina

Fjantigt? Arbetet man har är så stor del i livet och att du växt som människa tror jag stämmer till hundra procent. Att lämna en arbetsplats är väl alltid tungt om man trivs. Jag tror på dig och ditt nya jobb. You go girl!

2011-01-25 @ 10:25:56
Postat av: jessie

Tack..=)

2011-01-25 @ 18:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0