Snälla våren kom nu då..;)

Fy vad jag är trött på kylan vill ha vår och sommar känns som det varit kallt i en evighet nu, allt blir bättre på sommaren tycker jag man kan grilla, spela kub, fika, sola och bada, dricka vin, man orkar vara uppe längre och man vaknar tidigare och mn är gladare då tycker jag tycker inte ni det??
Å nej nu vill jag ha sommar och sol..=)

Gårdagen var nice först stallet och pussa på Barris och krama och babla med jempa..<3
Jennifer och jag har alltid en massa och prata om även fast hon bara är 18 år så känner jag igen mig i många av hennes hisorier och kärlek,vänner och allt som händer i ens liv då, är bara roligt att höra om allt som händer runt henne..=)

Sen vart det Middag och massa snack med Jessica och Fuat alltid lika mysigt och gott..=)
Idag blir det jobb till 22 så inte mycket fredagsmys för mig inte..=(
Men lite mys hoppas jag det blir när jag kommer hem <3

Nej vad sägs om en sommarbild som avslut på detta inlägg??



Puss


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

är det du som rider på headern i vattnet ? nice ! :D jag skulle ramlat i om det va jag haha <3 kram <3

2011-01-21 @ 13:37:06
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Jessie

hehe ja det e jag som rider..=) är inte så svårt som det ser ut..;) ja det är underbart att ha häst speciellt på sommaren..=)



Kram

2011-01-21 @ 15:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0