Tisdag...

Godemorgon..;)

eller varit uppe sen nio men sitter fortfarande i pyjamas och dricker kaffe e grymt skönt att softa på morgonen..=)
skolan igår var intressant gick mest igenom hur skolan fungerar och vad dom erbjuder för olika studera metoder, sen även hur lång varje kurs är i veckor.
sen ska vi ha ett möte själva med våran lärare och lägga upp en studieplan, så då får man väll veta mera annars kommer alla uppgifter finnas på deras forum så e det en tenta per kurs som ska göras i skolan tror jag det var.

så det e spännande som fan..=) måste dock köpa böcker någon som har studerat till undersköterska? och har böcker till salu?
tror att pluggandet börjar nästa vecka ordentligt, denna vecka blir nog halv lugn..=)

efter skolan igår vart det jobb så skönt att vara tillbaka och göra något, men var dock skit trött när jag kom hem hehe har väll vant mig vid slöa nu så det blir det ändring på.
ska även försöka kläma in träning nu också, typ 3 gånger i veckan i alla fall jag hoppas verkligen att det blir så..;) måste komma i form någon gång liksom hehe'

Nej mina kära nu ska jag äta lite frukost och fixa mig, sen är det jobb till 20.00..=)

Puss


Kommentarer
Postat av: lina

finns att köpa begagnade böcker till bra priser på tradera=)

2011-01-11 @ 13:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0