Tisdagen lider mot sitt slut..

Ja nu börjar Tisdagen lida mot sitt slut sitter i soffan och pluggar lite, men ska faktiskt lägga ner redan då jag är trött idag och vill gå och lägga mig någolunda i tid idag.

var ju i skolan tidigare i dag och la upp en studieplan och pratade med min lärare, så fick svar på lite av mina frågor så det känns skönt och nu har jag slutdatum på alla kurser så man vet hur man ska lägga tiden för att hinna.
Så nu känner jag mig lite med liksom hehe, sedan blev det middag och snack hos Mia mycket mysigt som vanligt och ingen bebis än..=( men tror hon kommer i natt så håller tummarna nu..;)

Nej nu ska jag dricka upp mitt te och sen blir det sängen...

Natti Natti ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

nää inte inatt heller

2011-01-19 @ 14:09:15
Postat av: Cammie

Kommer få nytt schema from 1 Februari så det kan se ut lite hur som helst. Men du har väl mitt nummer? Vi kan väl höras av och se ifall vi kan styra upp något. kram

2011-01-19 @ 16:11:50
URL: http://www.cammie.myshowroom.se
Postat av: Anonym

men ååå då Milia kom då..=)

2011-01-19 @ 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0