Trött är rätt ord just nu...

Godkväll...

 
Nu är det äntligen lugn och ro duschat ätit och ska hoppa i säng snart helt slut,idag var det jobb 7-14.30 sen var det ut till stallet.
på vägen till stallet hände något läskigt faktiskt, var stop vi stod helt stila efter ekerö centrum jätte köer.
sen började vi äntligen rulla och då åker vi förbi två bilar som spärrat av ena filen så det bara var en fil, mellan bilarna ligger det en dam under en jacka tror hon bliit påkörd och breve står hennes rullator. Usch detta gjorde ont i hjärtat stackars tant..=(

Har fått min första uppgift i skolan också..=) välja en av dessa att skriva om:

-Halsfluss
-Influensa
-Vinterkräksjuka
-Skabb
-Huvudlöss

så nu måste jag bara bestäma vilken jag ska ta spänande..=)

Nej nu håller mitt huvud på att sprängas ska hoppa i säng!!

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Nicole

Ta halsfluss, det har vi alla haft ju =)

2011-01-13 @ 11:21:45
Postat av: Jessie

hehe ja det e ju sant..=) men influensan låter intressant också beslutångets.

2011-01-13 @ 11:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0