Uppdatering..

Godkväll...

Bloggat lite dåligt om vad jag gjort senaste dagarna ser jag hehe men helgen bjöd på jobb Film mys med bettan, söndag jobb sen middag med jessica och fuat på Ruccola (tror det stavs så..=) sen vart det en kaffe hos jejjan och så mys med älsklingen ja det var min helg kort förklarad.

Dock tror jag att jag fått en cysta igen har ont som fan..=( började i lördags morse vaknade av att jag hade så ont, srang in på toa och där blev jag fast ett tag sen blev det citodon och varm vatten flaska på magen...=(
Dagarna är helt okej känns som kraftig mensvärk men på kvällarna gör det mycket ondare.
Vaknade också i morse vid 5.30 och fick en sån där "attack" och blev samma visa som i Lördags morse, inte kul mina vänner men får se om det blir bättre annars får jag ringa min gyn.

I dag har jag varit med mamma på dagen i barkaby och shopat lite blev inte så mycket var sjukt trött och ont och inte så mycket pengar så då e det inte så jätte kul att gå runt där, dock alltid lika mysigt att träffa mor min..=)
Sen blev det hem och vila ta en citodon till och så damsög jag och tvättade lite så nu e jag helt jävla slut hehe, ska ta mig en kopp te och kolla klart på csi sen blir det sängen med min flaska med varmvatten på magen.

Sitter också och väntar på att Mias Milia ska komma ut någon gång, vilken kämpe du är gumman fy fan att ligga så där många timmar med värken du har usch..=( men du e sååå duktig och är stolt över dig.
så nu längtar man efter messet med bild, tid när hon kom,vikt och längd..♥

Imorgon är det första introt på nya jobbet så det ska bli spännande hoppas att jag inte har så ont bara, jag blir trött och mår illa av citodonen så vill helst inte ta dom när jag ska jobba.
Nej nu har jag skrivit av mig nu är det te och tv som gäller...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0