vilken dag..

Ja jävlar idag har jag varit igång, vart i stallet hela dagen/kvällen var inte hemma förns halv nio.
stallet var underbart som vanligt vart lite ridning idag var länge sen då harry varit skadad, så det var kanon mysigt att få rida lite på min prins som var så snäll så.
vart även en tur med harry till jennifer (hon bor typ 5 min från stallet) harry stod på tomten och åt knäckebröd, och jag skrattade år jempans mamma hon e bara för rolig hehe

Sen var det duschen när jag kom hem och påbörja bakandet är fortfarande inte klar hehe, har bakat 30 muffins när sista plåten är klar.
är till min älskade bettans baby shower imorgon ska göra Cupcakes i massor, känner att jag är helt slut just nu men snart är det sängen ska bli sååå skönt mina kära vänner....


Fin va?? hehe nej inte jag som gjort, ni får se bilder imorgon..=)

sitter även och skrattar åt snuten i hollywood har sett ilmerna hur många gånger som helst men tycker fortfarande att dom är lika roliga hehe...
nej nu ska jag kolla muffinsarna och gå och lägga mig, blir mycket att göra imorgon också..=)

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0