Vilken kväll...=)

Godmorgon mina kära!!!

Vaknat upp lite nu från gårdagens kväll, jävlar vad skoj jag hade.
började hemma hos Mia och niklas med super god mat oxfile bakpotatis med sås, riktigt gott var det Tack mia för goda maten..=)

Sen bar det av till sumpan möta upp emelie och mel hemma hos henne, vart god ost med kex och ett glas chanpange innan vi tog taxi in till bern.

På Berns firade vi in nya året med massa dricka och dans, fy vad kul jag hade detta behövde jag verkligen var hemma vid 5 i morse och somnade som en stock kan jag berätta..=)

Tack snälla tjejer för en kanon kväll igår var verkligen roligt...♥


Lite bilder från igår:



 

 

 

 

 


 



Nej nu ska jag duscha och åka till Mel och äta tacos och titta på skräckfilm...

Hoppas ni alla hade en kanon nyår i går!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0