Dags för natt jobb!

Godmorgon!

vaknade för en stund sen legat hela natten med mag ont, min mage har varit kaos i två dagar skit jobbigt men förhoppningsviss är det på bättringsväg.

jobbade igår kändes si sådär att komma tllbaka till jobbet segt, men så e det ju alltid första dagen efter semstern men fick massa kramar och en present av en av mina brukare.
Skit gulligt en tavla hon målat så då kom jag i håg varför jag älskar mitt jobb egetligen, dom gör mig glad varje dag alltså mina brukare, så ska inte gnälla faktiskt.

Ha en super Söndag <3

Kommentarer
Postat av: Moe

HÖRRUDUDUDU JESSICA POMOM!

Jag har försökt få tag på dig i en zilljard år nu. Antar att du bytt nummer och försöker göra slut diskret. Har jag fel rapporterar du till mig omedel-fucking-bums på 0730287423.



/Moa

2011-07-08 @ 22:01:00
URL: http://karmastalnacke.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0