Jag Lever..

hehe här var det inte skrivet mycket på några dagar, men det e helt enkelt så att jag inte riktigt haft något sug att blogga...

Känner att jag varit inne i en tråk bubbla ni vet när man struntar i smink, struntar i hur man ser ut, hur det ser ut hemma osv någon annan som kan få så?

men nu tänkte jag ta tag i mig själv, morgon är det jobb skulle var sååå jävla skönt med semester men snart snart.

Jag vill bara göra någon rolig weekend eller nått får nog styra upp nått snart, fan det e sommar och man borde ju vara ute och fira något skoj varje kväll..

nej ändring på detta kanske börja leva sista månaden av sommaren ;) i ställe bara för att gnälla så ändring, ändring...

Sen vill jag också ge all min kärlek till Norge då det som hänt där är fruktansvärt så stort <3

Saknar mina Bettor också <3


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0