Jaha då var denna vecka slut!

Fan veckorna går rätt fort när man jobbar det gillar jag, då det kommer närmare mot min semester =)

I går var det jobb sen åka hem till Mia och träffa Lina var sjukt länge sen jag träffade henne, skulle tipa på typ 5 år men var kanon skoj att träffa henne.
hon var sig lik glad och rolig som vanligt vart två glas vin också, så en lyckad och mysig lördag kväll Tack tjejer <3

idag så är det jobba natt som står på schemat inte så värst sugen men man måste ju hehe, måste vekligen ta tag i städningen när jag är ledig ser förjävligt ut haha

nu ska jag fixa i ordning mitt trötta face så man ser någolunda levande ut haha

Saknar min älskling också <3

ooohh Jeff-fah-fah på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0