Regnet det bara öser ner...

Men rätt skönt faktiskt inte speciellt kul med värme när man jobbar, så ska inte gnälla sitter med kaffet i högsta hugg ska göra mig i ordning och bege mig mot la Work.

Jag gick ju en Mil igår det ni  ;) så har ju lite lätt träningsvärk kan jag medela haha

Håller tummarna för min bettan med familj idag då det ska komma och kolla någon på deras lägenhet, inte för att jag vill att dom sak flytta men förstår dom denna hyresvärd SUGER. Men e ni nyfikna på det kan ni läsa mer på miahelen.blogg.se

Håller tummarna nu gumman <3

det var det jag hade på mitt hjärta just nu..

så ha en super fredag sup lugnt ;)


Kommentarer
Postat av: lina

Hoopas vi kan ses! Jobbar du kväll imorgon oxå<?

2011-07-15 @ 18:51:00
URL: http://linamarchall.blogg.se/
Postat av: lina

tycker jag låter som en bra ide=)

2011-07-16 @ 08:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0