Idag vill jag vara hemma...

Man blir inte så jätte sugen att gå ut i detta väder kommer bli blött om fötter och hela mig =(
men man måste ju hehe

Var ju på Grönalund i Fredags med jobbet det var kul tröts regnet, vart mycket skratt roligaste var när jag skulle åka nya bergodalbanan med en av mina brukare.
Tänkte det blir lagom för mig typ som den vanliga bergodalbanan, oj vad fel jag hade haha sätter mig och det går längsamt upp sen släpper den rakt ner i VÄRLDENS fart.
Jag bara skriker rakt ut -Helvete jag kommer skita på mig haha, skrek även några andra fina saker.
När vi stannat så klappar min brukare mig på axeln och säger -du behöver inte vara rädd jag är här.
och paret bakom sitter och as garvar åt mig då dom hört hela min svordoms ramsa hehe, men som sagt mycket lyckad kväll på grönan =)

Med det säger Jag och Findus trevlig dag i regnet ;)
denna bild e till min Bettis...





Kommentarer
Postat av: Mia

HAHHHAAAA

2011-06-19 @ 20:08:20
URL: http://miahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0