Törnrosa...

Så känner jag mig fattar inte vad som hänt med mig, brukade orka det mesta hade en kraft som typ aldrig tog slut.

Nu är jag sjukt trött hela tiden noll motivation, vill helst av allt bara sova känns det som, börjar jag bli sjuk? är det denna värme? eller börjar man bara bli gamal haha eller vad fan e grejen.
har inte tid att vara så här trött just nu faktiskt, men men bara att bita i hop semester 27 juni då blir det London fan vad skoj det ska bli <3

Nu är det jalla jalla till jobbet så jag inte blir sen!


<3

Kommentarer
Postat av: Tina

London, lycko dig!! Jag hittade en sak från DisneyStore om det känns ok för dig att köpa med dig. En kaffemugg med Tingeling på. Då skulle jag bli jätteglad :)

2011-06-14 @ 23:17:54
URL: http://ting84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0