Detta följde med hem igår =)

blev detta:

Tights (jeans färg) Bik bok 99kr



Svarta Tights Hm 79.90 kr



Två Basic Linnen Ljus orange och Ljus brun Bik bok 79kr



Vår/sommar jacka Cubus 299 kr


Och jackan är svart ser ut som den är blå här ;)

annars gick jobb dagen bra sjukt trött men det e inget ovanligt, dock sett fel på schemat slutade åtta så det var ju super nice =)
vart hämtad i spånga av älskling och så blev det solning innan hem, så skönt att sola dock var det nya rör så jag brände mig nog lite på rumpan haha

Morgon är det jobb från 15 till 10,00 dagen efter japp har jour natt inte kul, då det varit två tuffa jour nätter sist jag jobbat jour men håller tummarna för lugn och ro och sömn.

Nej nu ska jag dricka upp min Nutrilett och hoppa in i duschen, sen blir det Lördags mys i sängen med älskling och sen sova natten.

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0