Min Bettan är tillbaka..

Ja på gården ;) hon och hennes fina familj har flyttat hem igen till våran gård så nu har jag min Bettan på plats igen LOVLEY.



Annars hemma från jobbet för en stund sen helt slut alltså tar på krafterna att jobba så här mycket och hinna med skolan, men snart e det tillbaka till det vanliga med jobbet.
är en helg kvar i jobb sen är det ledig nästa helg fy fan vad skönt det ska bli, och så blir det dricka lite vin också förhoppningsviss underbart =)

I dag kom det ju in pengar på kontot och det var mycket bättre lön än vad jag trodde, så blev v-by snabbt innan jobbet och handlade lite och en snabbbis in i kista gallerian innan jag åkte hem.
blev detta:

Vår/Sommarjacka från Cubus
Tights från Hm och Bik bok
2 linnen från bik bock
Ögonbryn fix från Hm
och Kattmat till skorpan från arkens zoo

om jag orkar lägger jag ut bilder på det imorgon eller söndag, nu ska jag ta en natt cigg och hoppa i säng så man orkar morgondagens jobb 9-21.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du schema lagt 9-21? Själv jobbar jag 8.30-15.00 och är helt slut efter det...

2011-03-26 @ 06:25:56
URL: http://linamarchall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0