My heart is refusing me...

JA då var det söndag då och snart dags att åka till jobbet har jour i natt så det suger, jag kan inte riktigt sova på jobbet.
och sovit skit dåligt i natt haft en sån natt när man ligger och tänker på livet, vad man gjort vad man inte gjort, hur långt man kommit och hur lite jag tycker man gjort ÅNGEST natt med andra ord.
så e inte så pigg idag och huvudvärk ja ni hör ju min strålande morgon hehe, men men det e bara att bita ihop så man klarar jobb natten.

annars var det melodifestivals kväll hos tina igår med mia.milia,jessica,annika och emil var mysigt, och skrattade rätt bra igår åt min kära bettan..=)
men tyckte att danny skulle vinna faktiskt men det blir nästan aldrig som jag vill hehe, brukar bli upprörd varje år men inte detta Eric var ju bra också så får vi hoppas att det håller.

nej nu ska jag äta något smink och kläder sen dra mot the la work.
Puss




Kommentarer
Postat av: Mia

aaa igår var jag på topp. kul att mobba andra haha

2011-03-13 @ 15:57:05
Postat av: Fatti

Har du haft ångest? Jag slutade dricka champagne klockan nio imorse. Kom innanför dörren klockan 16.00 fortfarande FULL. Har inte sovit på 36 timmar och ska till jobbet imorgon kl 06.00. HÄR snackar vi ångest =)

2011-03-13 @ 17:37:45
Postat av: Jessie

Mia- Ja det var riktigt roligt haha gorillan ;)

ja det e ju fruktansvärt roligt att göra det, å det är vi rätt duktiga på =)



Fatti- Haha fy fan att du orkar ;) men låter som ni hade en rolig kväll i alla fall.

då ska jag inte ringa dig ikväll som jag tänkte då du lär sova rätt bra ikväll då =)

2011-03-13 @ 18:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0