Mycket nu...

Ja det e riktigt kallt här i bloggen just nu och av en enkel anledning sjukt mycket att göra, och inte riktigt haft lust heller att blogga faktiskt.

känner att jag inte riktigt räcker till just nu behöver mer timmar på dygnet och då blir självklart min sömn lidande, och mitt sociala liv känner mig som en dålig vän mot mina vänner då känns som jag aldrig har tid att träffas.
eller ringa och prata och det suger då mina vänner betyder grymt mycket, utan er fukar jag inte riktigt som människa.
Och även soom en dålig grinig flickvän som får utbrott för inget, tack älskling för att du bara är här nu och lyssnar.

Ni ska veta att jag älskar er...


 
 


Jag är helt enkelt en trött människa just nu med alldelles för mycket att göra, men det kommer ljusare dagar framöver hoppas jag och helgen blir det vin äntligen =)

nej nu är det hög tid att hoppa i säng så man kommer upp imorgon till jobbet.

Godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0