Ny vecka...

Ja då var det Måndag igen och ny vecka för mig känns det som vilken dag som helst, men skönt att veckorna rullar på känner dock att jag har sjukt mycket att göra nu.
Men en sak i taget så blir det säkert bra, nu är jag ny duschad och sitter i min soffa och pluggar lite ska lägga ner snart då jag är för trött för att plugga känner jag.

Gårdagen gick bra på jobbet segt bara och jobbigt att jag inte kan sova där då jag har 4 jour nätter i månaden, men det kommer nog när man gjort det lite mera.
så blev det joba över till 12.15 idag också så jobbade söndag från 15.00 till måndag 12.15 så är grymt trött nu, men e pengar som rullar in så ska inte klaga ;)

Efter jobbet blev det stallet ut till min Barris som jag höll på att skicka till slakt, då hästen tog en halv timme att få in idag.
Han srang bara runt och lekte med mig i hagen stod helt stilla och han sprang bara runt mig i cirklar och bockade, men öronen framåt hehe häst fan <3
men efter ett tag och med lite mat kom han tillslut, var dock såå mysigt väder idag så solen gjorde en piggare och gladare och harry såklart efter ett tags smörande från honom med en massa pussar vart jag på bättre humör..=)

sen bar det hemmåt efter en grymt lång dag känns det som i min kropp den behöver sömn, vill också Gratulera min underbara pojkvän som fyller 27 år( gubbe;)..) idag
Grattis Älskling på din dag.. Me love you..♥

Imorgon är det jobb från 13.00 så det ska bi så skönt att få en sovmorgon imorgon =)
nej nu ska jag mysa vidare i soffan och titta på Csi.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0