Snart är det löning =)

Snart är det äntligen dags att få in lite pengar på kontot NICE...

Tittar på Big brother fy fan allstå gurkan är ju bäst så jävla rolig, men dock undrar jag vad det är för brudar som är i Harem rummet även om det e rätt kul att titta på måste jag endå säga att dom är pinsama.
snacka om att vilja ha 15 min of fame, men å andra sidan tittar man ju haha

Men jag hejar på Gurkan lätt han e grym ;)

nej nu ska jag kolla klart och sen blir det faktiskt sängen är ju jobb imorgon...

Pussilipuss hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack, är dock 5 år sen...

2011-03-24 @ 07:47:41
URL: http://linamarchall.blogg.se/
Postat av: lina

Vet inte. Ska försöka sälja huset först=) Sen så får vi se om det blir flytt=)

Men hoppas dock att det blir en vända innan sommaren! Måste styra upp en träff då! Vill ju se Mias lilla flicka live innan hon blir stor!

2011-03-24 @ 15:26:22
URL: http://linamarchall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0