Var det inte lite vår idag?!

Ja idag kändes det verkligen som våren var på väg på dagen sol sol underbart=)

Varit på ikea idag typ hela dagen och handlat till jobbet fy vad det var mycket människor, och en Kärring försökte tränga sig i kön.
och tyckte att det var helt okej för hon hade så lite varor ehh skämtar hon med mig tänkte jag nu?!
ja liksom eh nej det e inte okej du får ställa dig i kö precis som alla andra även om du handlat lite, det finns snabb kassor och gå inte till ikea och köp tre saker då om du inte orkar stå i kö var mitt svar.

Hehe trevliga bettan ute i svängen man vad fan alltså, så efter 4 timmar på ikea bär det av till jobbet med allt utom soffan och sängen som kom på kvällen.
så jag har monterat i hop allt också så nu är det så fint på vårat jobb, är bara ett natt bord som ska skruvas i hop imorgon se hur mittt tålamod klarar av det då haha
imorgon är jag jour så då blir det jobba från 13.00 till 15.00 dagen efter, menningen e ju självklart att vi ska sova mellan 22.00 och 06.00 men det gick ju inte så bra sist men hoppas på lite sömn.

nu ska jag kolla igenom mina bloggar snabbt ta en natt cigg och hoppa i säng och mysa en massa ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0