vart är solen?!

Idag är det kallt igen vart tog den underbara solen vägen då?!
gårdagen var det jobb sen vart det hem till jessica för god middag med henne, annika, mia och Milia, var super mysigt =)

Idag blir det jobb 13-21 och ska föröka plugga lite idag också, bli nog efter jobbet någon timme i alla fall måste få in massa plugg nu då utbildningen är viktigast annars blir det gå ner i tid på jobbet.

längtar tills jag äör ledig lite blivit mycket jobb nu för jag byte helg när mel fyllde år, men det var de värt =)
men blir tre helger i rad och mindre ledighet då men men.

nej nu ska jag sätta lite fart fixa i ordning mig och gå till tvättstugan innan jag
drar till jobbet...

Hoppas ni får en super dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0