Lite uppdatering kanske?!

oj var det länge sen jag bloggade igen hehe men haft annat för mig helt enkelt, helgen har varit kanon Lördagen var det Valborgs Middag hemma hos Mia vart god mat tv tittande så trevligt som alltid <3
Söndagen vart det stallet till min älskade Barri Bus för en underbar dag i stallet, sen bar det av hem en sväng för dusch och mat sen till Jessica för en kvälls fika med henne,thomas och Miss Fatti massa snack och BB blev det såklart.
Tyckte dock att madde skulle ha åkt då hon är sååå BORING alltså, men ville också att sonja skulle åka då jag bara tycker hon är tråkig man kan inte gilla alla liksom.

och dag har det varit promenad med Mia och en kaffe sen hem och plugga, och nu sitter jag med detta eviga pluggande som aldrig tar slut..=(
men det e skoj egentligen bara nu jag e lite trött som jag gnäller, men men det e bara att bita ihop hehe.

nej åter till pluggande och matlagningen..

Later friends..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0