Min älskade Mor ska flytta...

Vetat ett tag att mamma och jan banan vill flytta till landet till västervik, eller ligger en bit utanför men hur som helst nu när jag var där över påsk så var mamma på en anställnings interjuv.
Och hon ringde förut och hon fick jobbet super kul för henne/dom är kanon glad för deras skull men det är klart att det är lite depp, är ju inte 1 eller 2 mil utan betydligt längre bort.

Min mamma betyder världen för mig då hon inte bara är min mamma utan också min bästa vän,så det svider lite i hjärtat att veta att jag inte kan åka när jag vill...

Nej nu låter jag fruktansvärt egoistisk men är glad och förstår henne/dom till 100 %, jag om någon som är så jävla trött på stockholm eller är nog västerort skulle med nöje flytta som det känns just nu.
men som sagt är blandade känslor man vill ju gärna vara jessica 3 år ibland som behöver vara en mamma gris i bland hehe, och då vill man att mamma kommer till en på en gång <3

Men mamma Jag är glad för din och jan skull vet hur mycket ni vill detta...♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår att det inte känns kul att din mamma ska flytta men kul för dom. Jag älskar Småland och hade gärna haft en sommarstuga där nere någon stans =)

2011-05-03 @ 06:41:28
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja jag hoppas det. Efter jag läst ditt inlägg gick jag faktiskt in på hemnet och kollade lite, hehe. Fanns mycket fint som jag skulle kunna tänka mig. Synd bara man är fattig =P

2011-05-03 @ 16:38:01
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0