Oväder och Barri bus <3

sitter äntligen i sovan ny duschad,ätit och diskat =)

Vartit hela dagen i stallet och shit vilket oväder det varit, vart helt blöt av allt regn och sen började det blixtra och åska och då sprang jag och elina runt och skrek.
Skönt att det bara var vi i stallet liksom rädda för blixtrar haha, sen poff så var det sol igen och regn igen när jag åkte hem skumt väder alltså.

Men slut pratat om vädret ;)
Ridpasset gick kanon han e så fiiiinnn min underbáraste,vackraste häst <3 var även ett hopp över ett hinder, mycket stolt över mig själv dödsångesten för hoppning börjar försvinna =)

Och nu tittar jag BB ska hoppa i säng efter det, insåg precis att vi har planeringsdag på jobbet imorgon och att jag jobbar kväll så det blir 09-21 imorgon då =(

nej nu bablar jag bara haha


Min vackra prins >3

Natti natti...



tti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0