Plugg och Natt jobb..

Ja då var det söndag igen då hehe veckan har gått fort tycker jag, sitter på jobbet och har pluggat lite ska jobba natten idag så passade på lite =)

Fick uppdatering från Bettan att det var katerine som åkte VA???!!!! detta är ju så tråkigt, jag gillade henne och tyckte hon var rolig (hon gjorde i alla fall något i huset liksom) till skillnad från denna Madde vad gör hon k-ullar(gjorde) och sover, kan tydligen prata någon gång i bland nu var ju hon inte nominerad I know.
Men som sagt tyckte jag peter skulle åka en riktig (jag tror att jag är bäst och vet bäst kille) nopp såna gillar jag inte, plus att han börjar bli tråkig tycker jag.

Jaha men då får man väll heja på simon i ställe då han gillar jag =)

haha nu blev det ett BB inlägg, nej mina kära nu ska jag plugga ett litet tag till sen försöka sova lite.

Klart slut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0