Söndag = med natt jobb och plugg.

Godeftermiddag mina sköna...

Då var det söndag och dags för natt jobb ska bli lite sådär har sjukt mycket att göra imorrn, men fan dagarna bara springer iväg känns det som.

Måndags To Do:

- Jobba till 10.00
-Åka till Min bästa häst
-Tvätta
-Färga ögonbrynen
-Damsuga av golven
-Packa
-Registrera Räkningarna

Hehe jag det e de jag ska hinna med imorgon SUCK känner mig stressad som fan, men men å andra sidan gillar jag när det e mycket att göra =)
och belöningen e ju köpa massa godsaker på båten, så ska inte klaga hehe

Nu ska jag fixa frulle (shake) och fixa i ordning mig inför dagens/Nattens jobb, ska vara kontorsråtta hela kvällen med en kollega då en massa ska skrivas och uppdatera. Wish Me luck!


Har för övrigt färgat håret orange och införskaffat mig en ny hatt vad tycks? ;)

Haha Later Friends <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0