stor DISS till posten...

här i råcksta!!!!
Kommer hem för en stund sen går in i porten och reagerar att det sitter brev i massor på anslagstavlan, tittar dit och ser att det är räkningar te x från comhem till mina grannar.
börjar titta igenom alla brev och ser ett till mig från comhem, och ett till min far (som har sin post hit) jag tänker okej?!
tar min post och går upp för trappan och börjarbli mer och mer irriterad, detta e fan inte okej!!!!
Kul om någon räkning hade försvunnit eller något brev som man inte räknar med att få försvunnit, alltså jag blir på riktigt upprörd.
Fan ska jag sköta mitt jobb då ska dom också gör det eller????

Så nu ska jag mejla iväg ett argt mejl till posten, nu är bitter Jessie frame (60 år gamal) hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0